Na co zwracać uwagę, wybierając odzież reklamową?
Poradnik, Usługi 21 października 2021,Personalizacja odzieży nigdy wcześniej nie była tak prosta. Dzięki popularności takich technologii, jak sublimacja, haft, DTG, sitodruk czy folia flex można umieszczać stylowe grafiki nie tylko, na T-shirtach czy koszulkach polo. Popularne są także bluzy czy kurtki. Nadruki na odzieży stanowią nie tylko sposób na stworzenie nietuzinkowej kolekcji, ale także stanowią silny oręż reklamowy. Logo, firmy, marki czy produktu może być umieszczone właściwie w dowolnym miejscu i w dowolnej wielkości, Możliwość wyboru pomiędzy najpopularniejszymi technikami sprawia, że zamówienia na nadruki reklamowe składają i przedsiębiorcy czy instytucje, i klienci indywidualni.
Przede wszystkim jakość i wygoda
Firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją odzieży reklamowej nie szukają tanich kompromisów. Najważniejszym słowem jest „jakość”, rozumiana jako trwała i odporna na rozciąganie, uszkodzenia mechaniczne i częste pranie przędza oraz solidne szwy. Istotna jest też wygoda. Stąd standardowo producenci odzieży reklamowej stawiają na sprawdzone fasony i materiały. Klasyczne T-shirty (także damskie z wcięciem w talii), koszulki polo oraz bluzy stanowią główny asortyment. Bluzy reklamowe dostępne są w kilku podstawowych krojach. Pierwszym to prosty fason i ściągacze na rękawach, na dole i na górze bluzy. Kolejną propozycją są kangurki, czyli buzy z kapturem i dużą kieszenią z przodu – można wybrać między modelami z zamkiem błyskawicznym lub bez niego.
Materiały
W bluzach reklamowych i roboczych najlepiej sprawdza się przędza bawełniana. Jednak coraz częściej takie marki, jak Fruit of the Loom, Comwear i Gildan, stawiają na bawełnę z domieszką sztucznych tworzyw. W zależności od modelu czy producenta zawartość bawełny oscyluje od 40% do 80%. Z punktu widzenia zleceniodawcy nadruków czy haftów reklamowych procentowa zawartość bawełny m znaczenie, bowiem nie każda z technik sprawdza się przy dużej zawartości poliestru lub elastanu. Połączenie bawełny z sztuczną przędzą sprawia, że materiał nadal jest wygodny i przyjemny w dotyku, ale w przeciwieństwie do czystej bawełny jest odporniejszy na rozciąganie, wolniej blaknie oraz szybciej schnie.
Pułapki
Zdarza się, że firmy czy instytucje zamawiają ubrania i gadżety reklamowe pośledniej jakości. To pozorna oszczędność, ponieważ marny materiał, wyblakły nadruk czy rozciągnięte rękawy wpływają na negatywne postrzeganie reklamowanego produktu, marki czy usługi. Dlatego też chcąc uniknąć kompromitacji, warto wybrać jakość, z jakieś słyną bluzy Gildan i Fruit of the Loom.
Wizytówka firmy
Bluzy Gildan czy odzież sygnowana owocowym logo Fruit of the Loom często używane są jako uniformy robocze. Często noszący je pracownicy mają bezpośredni kontakt z klientami, stąd ważne, by materiały i nadruki były wysokiej jakości. Ponadto ważna jest wygoda, stąd markowa odzież robocza i reklamowa dostępna jest w szerokiej palecie rozmiarów. Trzeba dodać, że na szczęście czasy, kiedy kobiety i dziewczyny poniekąd były zmuszane do chodzenia w męskich koszulkach i bluzach, mijają.
Dodaj komentarz