O czym pamiętać kompletując wyposażenie biura?
0 Comment 7422

O czym pamiętać kompletując wyposażenie biura?

Firma, Wnętrza
Spread the love

Odpowiadasz za zorganizowanie nowego biura? A może robisz generalne porządki w dotychczasowej siedzibie i chciałbyś przy okazji uzupełnić znajdujące się w nim wyposażenie? Upewnij się, że znajdzie się w nim wszystko, co potrzebne.

Notatki to podstawa

Nieważne czy mowa o pracownikach kreatywnych, telemarketerach, czy księgowych. Każde stanowisko biurowe wiąże się z koniecznością sporządzania co jakiś czas notatek. Nie zapomnij więc zaopatrzyć się w odpowiedni zapas długopisów i notatników. Taki, by nie brakło ich po miesiącu.

Przydatne mogą być także kartki samoprzylepne, a w przypadku korzystania z tablicy zmazywalnej dodatkowo warto zakupić markery. Skądinąd sama tablica również znajdującej zastosowanie, chociażby w trakcie burzy mózgów lub bieżącego oznaczania wyników działu.

Papiery i koperty

W zależności od częstotliwości korzystania z drukarki, warto zaopatrzyć się w jedną lub kilka ryz papieru. Zwróć przy tym uwagę na jego gramaturę, nie każda będzie odpowiednia do Twoich potrzeb.

Nie zapomnij nabyć koperty – posiadanie odpowiedniego ich zapasu znacznie ułatwia prowadzenie korespondencji firmowej.

Porządki w dokumentach

Chyba każdy choć raz w życiu widział biurka tonące pod stertą papierów. Jeśli traktujesz swój biznes poważnie, nie możesz dopuścić do nieładu w dokumentach. Zaopatrz się w segregatory, w których można wszystko tematycznie poukładać.

Nie zapomnij o koszulkach pozwalających trzymać razem powiązane z sobą dokumenty (alternatywnie można łączyć je zszywaczem lub spinaczami) oraz o etykietach do opisywania samych segregatorów. Warto pomyśleć tez o bindownicach, które pozwolą na łączenie kartek z naprawdę obszernych dokumentacji w jedną, zwartą broszurę.

Usuwaj niepotrzebne papiery

Nadmiar dokumentacji oczywiście należy wyrzucać. Skoro tak, warto by w każdym pomieszczeniu biurowym znalazł się kosz. Niektóre materiały zawierają jednak ważne dane i nie mogą trafić w przypadkowe miejsca. Skoro tak – przyda się także niszczarka.

Identyfikatory

Nie każda firma korzysta z identyfikatorów, jednak warto o nich pomyśleć. Przydają się zwłaszcza w dużych biurach, gdzie nie wszyscy się znają. Możesz je zamawiać w zewnętrznej firmie, jednak wygodniej samodzielnie o nie zadbać, mając odpowiednie akcesoria lub korzystając z laminatora i gilotyny.

Gdzie to wszystko zdobyć?

Akcesoria biurowe najlepiej zamawiać z wyspecjalizowanych sklepów, które posiadają na tyle szeroki asortyment, by możliwe było sprowadzenie wszystkiego za jednym razem. Świetnym przykładem może być www.biuronimo.pl, gdzie dostępne są praktycznie wszystkie niezbędne elementy wyposażenie biura.

Dodaj komentarz

*

Back to Top